Ledige stillinger Om oss

Flere åremålsstillinger på Den norske filmskolen utløper i løpet av inneværende år, og vi ønsker å sikre kontinuitet og kvalitet i den videre utviklingen av utdanningene ved å tilby faste stillinger. Undervisningsstillinger innen fagområdene regi og produsent vil bli lyst ut i løpet av våren.

"Det å se studentene lykkes er det som er den store drivkraften i denne jobben. Det er flott å se endringene de har gått gjennom fra de begynte til de går ut, og se at de gjør ting de ikke gjorde før, at de tenker bredere, videre og er mer løsningsorienterte. Det er også gøy med studentkontakten, de er veldig motiverte, kunnskapshungrige og inspirerende å jobbe med."

(Are Syvertsen, klipper og fagansvarlig på klippelinjen på bachelor)

Alle ledige stillinger ved Den norske filmskolen finner du til enhver tid utlyst her på Jobbnorge.no.

Meld deg også på Den norske filmskolens nyhetsbrev for informasjon om aktuelle og kommende ledige stillinger.

Skuespillerworkshop monitor Foto Kjell Vassdal