Ledige stillingar Om oss

Alle ledige stillingar ved Den norske filmskulen finn du til ei kvar tid kunngjort her på Jobbnorge.no

70% FAST STILLING I PRODUSENTFAGET

Den norske filmskolen søker etter en ny og engasjert medarbeider med erfaring fra filmproduksjon til 70 % fast stilling som linjeprodusent.

Du vil jobbe tett med faglig ansvarlig for produsentlinjen og DNFs faglige ledelse for å planlegge, gjennomføre og evaluere felles øvelser, workshops og produksjoner. Produsentlinjen er under utvikling til en spisset lederutdanning av kunstneriske prosjekter og studentene blir utfordret som ledere av individuelle faglig og kunstnerisk utvikling i kollektive prosesser. Som linjeprodusent vil du jobbe tett som underviser og kursing med alle studentene, og spesielt de som går på produsentlinjen. Linjeprodusenten har en viktig rolle ved skolen for å sikre forsvarlig gjennomføring av fellesøvelsene og fungerer som prosjekteier/prosjektleder for produksjonene i tett samarbeid med undervisningsleder.

Søknadsfrist 9. mai 2024.

Les mer og søk her.

"Det å sjå at studentane lukkast er det som er den store drivkrafta i denne jobben. Det er flott å sjå endringane dei har gått gjennom frå dei byrja til dei går ut, og sjå at dei gjer ting dei ikkje gjorde før, at dei tenker breiare, vidare og er meir løysingsorienterte. Det er òg kjekt med studentkontakten, dei er særs motiverte, svoltne på kunnskap og inspirerande å jobba med."

(Are Syvertsen, klippar og fagansvarleig på klippelinja på bachelor)

Meld deg også på Den norske filmskolens nyhetsbrev for informasjon om aktuelle og kommende ledige stillinger.

Skuespillerworkshop monitor Foto Kjell Vassdal